Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.



 
AcasaPortalGalerieUltimele imaginiÎnregistrareConectare

 

 ReGulaMent Cupa Fz

In jos 
AutorMesaj
adryan
Administrator
Administrator
adryan


Numarul mesajelor : 433
Varsta : 34
Location : Ploiesti
Data de inscriere : 20/06/2008

ReGulaMent Cupa Fz Empty
MesajSubiect: ReGulaMent Cupa Fz   ReGulaMent Cupa Fz I_icon_minitimeMar 9 Dec - 19:59:26

Regulament Fz Cup.

Art 1. Fz Cup
1.1. Fz Cup este un concurs saptamanal de counter-strike cu desfasurare exclusiv online care isi propune sa promoveze un nivel cat mai ridicat de joc.Competitia va avea loc incepand de marti de la orele 19:00.
1.2. Defasurarea competitiei se va face intr-un sistem de patru grupe formate din mai multe echipe, in functie de numarul de echipe inscrise. Echipele cu cele mai multe runde castigate merg mai departe.
- la grupele de 3 echipe se califica ocupanta locului 1 in grupa
- la grupele de 4 - 6 echipe se califica ocupantele locruilor 1 si 2 din grupa
1.3. Hartile oficiale sunt:;de_dust2;de_inferno;de_nuke;de_train.

Art 2. Echipele
2.1. Fiecare echipa va putea inscrie in lotul sau un numar de minim 2 jucatori si de maxim 4 . Inscrierile se vor face pe forum la sectiunea dedicata "Editia xxx - Inscrieri" cu minim 12 ore inainte de inceperea competitiei. Inscrierile se vor face pe baza de nick, la care se va adauga steam id'ul fiecaruia
2.2. Fiecare echipa are liberatea de a isi modifica componenta lotului de titulari dupa cum doreste inainte de inceperea meciului. Aceasta componenta de start trebuie adusa la cunostinta organizatorilor inainte de inceperea meciului. Din momentul in care meciul a inceput sunt permise maxim 2 schimbari de jucatori pentru fiecare echipa. Daca o echipa este nevoita sa faca mai mult de 2 schimbari, indiferent de motive, va fi sanctionata si va pierde respectivul meci cu 30-0.

Art 3. Nick-urile si TAG-urile echipelor
3.1. Fiecare jucator in Fz Cup are un nick inregistrat la inceputul edititei in curs, ce nu poate fi schimbat in timpul competitiei. In nick nu sunt acceptate numele vulgare sau rasiale
3.2. Sunt permise extensiile dar in limita bunului simt .
Nu vrem sa vedem playeri cu 9999 semne dupa nume
3.3. Fiecare echipa are un nume si un TAG inregistrate cu care sau inscris la inceputul editiei respective , ce nu pot fi schimbate in timpul competitiei. In TAG nu sunt acceptate numele vulgare, rasiale sau extensiile de orice natura ar fi ele.
3.4. Jucatorii care intra pe server la inceperea meciului cu alt nick cu care nu sunt inscrisi , vor primii kick , iar la 3 recconecturi banip .
3.5. Daca un jucator primeste avertisment , acel avertisment se aduce la nivelul echipei . La 3 astfel de avertismente , nu conteaza natura lor , echipa in culpa , v-a pierde meciul prin forfeit (30 - 0)

Art 4. Utilizarea comenzii "say"
4.1. Clan leader-ul este singura persoana care poate folosi comanda "say" in timpul unui meci si asta numai pentru a comunica cu arbitrul meciului.
4.2. Comunicarea directa intre cei doi clan-leaderi este interzisa si se pedepseste cu avertisment; sanctiunea va fi aplicata clan leader-ului care a incalcat primul prezentul alineat.
4.3. Restul jucatorilor nu au dreptul de a folosi comanda "say" ci numai "say_team", echipa in culpa primind avertisment, singura exceptie de la regula facandu-se atunci cand jucatorul desemnat ca fiind CL, nu poate comunica cu arbitrul.

Art 5. Modul de disputare al unui meci
5.1. In runda de cutite echipele au obligatia de a se intalni fata in fata in locul desemnat de arbitrul meciului. In cazul in care unul din jucatori paraseste locul desemnat de arbitru in runda de cutite, echipa din care jucatorul provine pierde runda. Daca echipele nu se intalnesc pe parcursul rundei de cutite atunci arbitrul va decide castigatoarea rundei. In cazul in care un jucator, sau mai multi, au pistoale la runda de cutite, echipa din care fac parte va pierde runda si va primi avertisment. Daca jucatorii provin din ambele echipe, ele vor primi un avertisment si adminul va decide castigatoarea rundei.

Art 6. Informarea
Art. 6.1. Clan leader-ul are obligatia sa informeze echipa despre subiectele descrise de la Art. 6.2. pana la 6.4.
Art. 6.2. Regulile de desfasurare a cupei;
Art. 6.3. Zilele si orele de desfasurare a meciurilor;
Art. 6.4. Alte informatii de interes general afisate de catre organizatori.
Art. 6.5. Necunoasterea regulamentului sau a altor informatii publice afisate de catre organizatori nu absolva de vina echipa aflata in culpa.

Art 7. Injuriile
7.1. Injuriile, de orice natura (jigniri, atacuri la persoana, etc.), adresate organizatorilor sau arbitrilor, inaintea, in timpul sau dupa desfasurarea meciurilor, pe serverele oficiale ale sanctioneaza cu pierderea respectivului meci cu 30-0 (forfeit), suspendarea jucatorului de Campionatului sau in alte medii de opinie (daca sunt destinate sa ajunga la cunostinta publicului), iar echipa in culpa va fi exclusa din Fz Cup fara drept de inscriere timp de 3 editii
7.2. Injuriile, de orice natura (jigniri, atacuri la persoana, etc.), adresate adversarilor (sau fara a fi adresate cuiva anume) inaintea, in timpul sau dupa desfasurarea meciurilor, pe serverele oficiale ale Campionatului se sanctioneaza cu suspendarea echipei pe parcursul a 3 etape sau mai mult in functie de gravitatea injuriilor.
7.3. Pentru evenimente foarte grave (amenintari, forme de violenta fizica sau verbala, etc.)echipa in culpa va fi exclusa pe termen nelimitat din Fz Cup.
7.4. Injuriile (de orice natura si gravitate) adresate pe forum, staff-ului Fz se poate sanctiona cu excluderea jucatorului (jucatorilor) pe termen nelimitat.

Art 8. Cheats
8.1. In cazul folosirii de catre un jucator a vreunui cheat in timpul unui meci , atat el, cat si jucatorii care au participat la meciul respectiv vor fi exclusi din Fz Cup , fara drept de a se mai inscrie .
8.2. In categoria generala de "cheats" intra si orice alt tip de exploit al engine-ului jocului Counter-Strike, no-smoke, no-flash, inclusiv Map-Swimming.
8.3. Boost-ul prin textura este interzis si se pedepseste cu 1 avertisment la nivel de echipa.
8.4 Flash-bugul este interzis si se pedepseste cu avertisment la nivel de echipa.
8.5. Uitarea peste sau prin textura este strict interzisa si se pedepseste avertisment la nivel de echipa.
8.6. Este interzisa folosirea oricarui alias ce modifica gameplay-ul jocului de genul silent defuser, etc. Singurul alias care este este permis este cel cu "Bunny-Hop". Incalcarea acestei reguli se pedepseste avertisment la nivel de echipa.
8.7 Bugul (Hidden Bomb) de pe de_dust2 in x1, este strict interzis, el intrand in categoria exploituri ale engine-ului si se pedepseste avertisment la nivel de echipa.
8.8 Aliasul "Silent-Run" este interzis. (Utilizand acest bug, jucatorul care foloseste aliasul este auzit mult mai departe fata de adevarata lui pozitie.) Bind-ul "+duck" pe scroll sau orice alta tasta este acceptat (atunci cand un jucator "eschiveaza" in fata unui awp, sau se uita dupa colt, etc.). Incalcarea acestei reguli duce la acumularea unui avertisment.
8.9 Video mode in 16 biti este interzis . In cazul in care un jucator este gasit este eliminat din Fz fara drept de inscriere timp de 3 editii.

Art 9. Setarile serverelor
9.1. Setarile officiale watf.ro sunt :
mp_allowmonsters 0
mp_autocrosshair 0
mp_autokick 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime 0.25
mp_c4timer 35
mp_chasecam 1
mp_consistency 1
mp_fadetoblack 0
mp_falldamade 0
mp_flashlight 1
mp_forcecamera 2
mp_forcechasecam 2
mp_fragsleft 0
mp_fraglimit 0
mp_freezetime 10
mp_friendly_grenade_damage 1
mp_friendlyfire 1
mp_ghostfrenquency 0.1
mp_hostagepenalty 0
mp_kickpercent 0
mp_logmessages 1
mp_limitteams 0
mp_logdetail 3
mp_logfile 1
mp_maxrounds 0
mp_mapvoteratio 0
mp_mirrordamage 0
mp_playerid 0
mp_roundtime 1.75
mp_startmoney 800
mp_timelimit 0
mp_tkpunish 0
mp_winlimit 0
mp_windifference 1
sv_accelerate 5
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1
sv_bounce 1
sv_cheats 0
sv_clienttrace 1
sv_contact "[admin@Fz.ro]"
sv_clipmode 0
sv_friction 4
sv_gravity 800
sv_lan 1
sv_maxrate 25000
sv_maxspeed 320
sv_maxupdaterate 101
sv_stepsize 18
sv_stopspeed 75
sv_wateraccelerate 10
sv_waterfriction 1
sys_ticrate 10000
9.2. In cazul in care un HLTV este adus , acesta trebuie sa aiba un delay de cel putin 30 s.

Art 10. Grenadele
10.1. In timpul jocului, fiecare jucator poate cumpara maxim o grenda (HE), doua flash-uri (FB) si un smoke (SG). In cazul in care un jucator cumpara mai multe grenade decit sunt permise in regulament, echipa v-a primii un avertisment .

Art 11. Calitatea legaturii la serverele oficiale Fz Problemele legate de "ping", "lag" sau altele nu prezinta o scuza, echipele fiind de la inceput avertizate asupra faptului ca serverele oficiale Fz sunt singurul loc unde meciurile oficiale se pot desfasura.

Art 12. Folosirea comenzii "pause"
12.1. In cazul aparitiei unor probleme privind conexiunea la internet a vreunei echipe, in cazul in care un jucator este deconectat de pe server sau in cazul aparitiei vreunei alte probleme de forta majora pentru vreo echipa sau jucator, arbitrul, si numai arbitrul are obligatia de a folosi comanda "pause". Oprirea temporara a meciului se face la sfirsitul rundei sau in freezetime.
12.2. Pauza poate fi pastrata pana la rezolvarea problemei insa nu mai mult de 5 minute timp cumulat de pauza, pentru fiecare echipa in parte. In cazul in care o echipa careia i-a iesit un jucator , nu poate aduce un inlocuitor in cele 5 minute de pauza, echipa in culpa v-a pierde restul rundelor ramase in joc.
12.3. In cazul in care 3 jucatori au iesit de pe server , nu conteaza motivul , echipa in culpa pierde rundele ramase in joc.
12.4. In cazul in care o echipa iese complet de pe server (cazul caderii legaturii la internet pentru locatia de unde joaca) echipa in culpa v-a pierde rundele ramase in joc.

Art 13. Punctaje si sistemul de departajare
13.1 Sistemul de punctaj/departajare valabil in faza grupelor este urmatorul:
victorie = 3 puncte
egal = 1 punct
infrangere = 0 puncte
13.2 La unele editii , se poate folosii rudaverajul . In acest caz merg mai departe , primele 2 echipe din grupa care au cumulat un numar mare de puncte .
13.3 In caz ca 2 din aceeasi grupa eu acelasi numar de runde , se v-a juca un meci de departajare intre cele 2 echipe.


Alte reguli
1.Daca la o anumita ora cand sunt meciuri in torunament , iar un admin nu se prezinta pe server in 40 de minute , iar echipele asteapta pe server fara admin , dupa expirarea celor 40 de minute , se v-a da scor 30 - 30 .
Aceasta regula se aplica deoarece diferenta dintre meciuri este de o ora , si nu putem sa intarziem meciurile din cauza unui singur admin .

2. Cand se joaca a doua repriza , si o echipa castiga , acumuland 16 puncte , NU se joaca pana la capat , restul rundelor merg la echipa care a castigat , pentru ca e dreptul lor . Trebuie sa nu uitam ca meciurile ssunt la interval de o ora , si au fost multe cazuri in care meciurile au fost intarziate din cauza asta .

3. Fz Cup nu garanteaza demouri . Noi si adminii incercam sa aducem hltv , sa facem demouri , dar nu putem garanta asta la fiecare meci.

Aceste reguli trebuie sa fie bine cunoscute de catre toti participantii si de catre admini , pentru a putea evita posibile conflicte .
Daca aveti nelamuriri in legatura cu acest regulament , sunteti liberi sa postati la sectiunea discutii
Sus In jos
 
ReGulaMent Cupa Fz
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Cupa 2 vs 2 Fz
» Regulament Admini
» discutii despre cupa 2 vs 2
» Anunt!: Regulament jucatori FightZonne

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: War Fz* :: Cupa Fz* 1vs.1-
Mergi direct la: